sobota, 17 grudnia 2016

Skradzione komentarze: Kenzo_bojownik u Hartmana Pytanie o przyszłość

"nie ma Pan racji, Profesorze. Kaczynski nie jest ani glupi ani bezradny. To kliniczny przyklad psychopaty. Dla mnie stalo sie to jasne gdy ogladalam transmisje z pogrzebu prezydenta Lecha, brata Kaczynskiego. Kamera czesto siadala na jego twarzy. Jezeli mialam jakies podejrzenia wczesniej to od czasu pogrzebu mam pewnosc.
Wiec jako osobie nie odrozniajacej dobra od zla, z uszkodzonym platem mozgowym, pewnie nawet nie bedzie mozna wymierzyc kary. W przyszlosci.
Jakis Pana obserwator napadl na mnie na innym blogu ze kopiuje teraz to co pisalam za czasow PO. To oczywista nieprawda niemniej chcialam w tym miejscu podkreslic ze nie mielibysmy PISu i Kaczysnkiego gdyby nie nieudolnosc, arogancja i buta poprzedniego rzadu.
Wypada w tym miejscu zadac wazne pytanie co dalej. O ile 27 lat temu mielismy nadzieje, wizje i przywodce ( cokolwiek dzis mowi sie i mysli o Walesie) to dzis jest z tym problem, jestesmy w swoim buncie rozdrobnieni. Cieszy mnie to co uslyszalam wczoraj w nocy od mlodego brodatego chlopa przed budynkiem Sejmu. Powiedzial reporterowi ze jest tu bo to jego prawo. Ja nie moglabym tego powiedziec 37 lat temu. Rozbudzila sie swiadomosc i to jest ok. Ale co dalej, Profesorze?" kenzo_bojownik - komentarz, Koniec Kaczyńskiego! Wybory! Jerzy Hartman, 17.12.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.