wtorek, 8 marca 2016

Sukces Polski!

To, że te 25 lat wielkich wysiłków naszych rządów jest uwieńczone wielkim historycznym sukcesem naszego kraju, widzimy dziś w tej łódzkiej sali, w mieście, które rzeczywiście z miasta zacofanego, zaplutego, stało się ziemią obiecaną – tak, Łódź to ziemia obiecana. Tą ziemią obiecaną są także inne miasta. Jesteśmy świadkami wielkiego sukcesu. I mamy powtarzać jak za panią matką, że Polska jest w ruinie?! Mamy zgodzić się z tym, że traktuje się nas jak kretynów? Którym się każe wierzyć w absurdy o zamachu smoleńskim? W tej sprawie jestem ciemnym polskim nacjonalistą i uważam, że moja narodowa godność nie pozwala mi godzić się na takie traktowanie mnie przez moją władzę, tak jak Michaił Kasjanow, mój rosyjski przyjaciel, nie pozwala się tak traktować przez reżim Putina.