piątek, 18 grudnia 2015

Ryszard Straus: List otwarty do Leszka Millera

"Z ogromnym smutkiem i niesmakiem przyjąłem Twoją dzisiejszą wypowiedź dla Wirtualnej Polski, dezawuującą Komitet Obrony Demokracji.[...]

Zagrożenie prawicową dyktaturą staje się coraz bardziej realne. Miejsce lewicy jest – nawet nie tyle, że wśród obrońców demokracji, ile w ich pierwszym szeregu!

I nic mnie nie obchodzi, że PO walczy o demokrację dla siebie, PSL – dla siebie, banksterzy – dla siebie, cykliści – dla siebie. Dla mnie liczy się to, że JA walczę o demokrację dla MNIE. Bo nie chcę żyć w państwie autorytarnym, nie chcę się bać wyrażać własnych poglądów, nie chcę likwidacji wolności słowa i zgromadzeń, chcę aby moje prawa – ludzkie i obywatelskie były respektowane. I każdy, kto MNIE w tej walce wspiera jest moim sojusznikiem niezależnie od wcześniejszych jego słów i uczynków." czytaj całość: Ryszard Straus,  List otwarty do Leszka Millera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.